lauantai 2. marraskuuta 2013

Kultaa ja omenoita

Tämä viikko on ollut kerrassaan eriskummallinen. Tai viikko sinänsä on ollut tavanomainen, mutta tapahtumat ovat epätavallisempaa lajia. Hmm, mennäänkö asiaan?

Tällä viikolla sain tunnustuksen työstäni. Kyseessä ei ollut ihan mikä tahansa palkinto, vaan Gold Award. Meidän yrityksessä tasot ovat President's Award, Gold Award ja Silver Award. Useampi Silver on vuosien varrella kohdalleni osunut, mutta tämä Gold oli minulle lajissaan ensimmäinen ja sain sen "pitkäjänteisestä työstä talon prosessien eteen", noin lyhyesti sanottuna. Ihan kiitettävän muhkea rahallinen korvauskin on tulossa. Täytyy sanoa, että kyllähän tämä kovasti ilahduttaa harmaan pimeyden keskellä.


Kuinka ollakaan, samana iltana kotiin mennessäni Hidalgo tuli norkoilemaan vessan ovelle iltatoimia tehdessäni: 'no kun olis yks juttu'. No kerro nyt hyvä mies! 'No kun joulupukki hoiti hommansa etuajassa, niin haluatko sun joululahjan nyt vai jouluna?' Hihii, arvasin jo, että hän tarkoitti uutta puhelinta. Olen nimittäin saanut nykyisen iLuurini Hidalgolta joululahjaksi muutama vuosi sitten ja nyt kun hänellä itsellään on jo uudempi versio, niin olen vihjannut uuden luurin 'tarpeellisuudesta'...



Siinä se nyt sitten on! iPhone 5c! Oon kyllä aika liekeissä ja otettu. Noissa älypuhelimissa on jotain maagista. Minusta on ihana katsella ja kokeilla, miten hauskasti ja älykkäästi se toimii....nooh, TIETYSTI on jotain juttuja, mitä itse tekisin toisin, mutta pääsääntöisesti kyse on todella ÄLYpuhelimesta. Näin blondille se ei oo paha juttu ;-)

Juu nääs. Yksi kultainen juttu vielä. Olen ihan täpinöissä (enkä taida olla ainut), sillä meillä on viikon päästä työpaikan pikkujoulut ja teemana on Bond 007! Onhan se hifistelijäin mielestä ehkä sou lääst siison (Bondhan täytti 50 vuotta jo viime vuonna), mutta parempi myöhään kuin ei lain. Olen itse järjestelytoimikunnassa ja kultainen kuume nousee..... Sain viikolla hankittua (tietenkin kultaisen) puvun Stockalta. Kengät löytyivät naurettavaan hintaan (42 euroa!!!) Sokokselta ja ne ovat tosi mageet. Mustan pikkupussukan olen saanut Hidalgon tädiltä Ruotsista. Ei muuten ole ensimmäinen käyttökelpoinen laukku/pussukka, jonka olen tältä samaiselta tädiltä saanut. Ihan kiva, kun ottaa huomioon, että kyseinen täti on 70-vuotias!!!



Aamuhämärissä, kun muu perhe vielä nukkui, tekaisin korvikset äitini jäämistöistä löytyneistä kahdesta parista yhdistämällä.




Aika mukavat korviksethan niistä tuli. Kynsilakkoja täytyy vielä kokeilla. Luulen, että päädyn lopulta musta-kulta-yhdistelmään...

Hyvää lauantai-illan jatkoa!

2 kommenttia: