lauantai 1. maaliskuuta 2014

Baby it's you

Aamulla kasattiin Jäbän kanssa junarata pitkästä aikaa.



Aamupalaksi söin normijugua: annos turkkilaista jugua, johon sekoitin chia-siemeniä, luumupaloja ja muutaman lusikallisen mustaherukoita ja mustikoita. Maustoin annoksen parilla tipalla hermesetasta. Nam! Lisäksi tekaisin vihersmoothien Inspirations-blogin ohjeella. Ihan hauskan makuinen siitä tuli, mutta voipi olla, että olen hiukkasen allerginen kiwi-hedelmälle. Se kutkuttaa kummasti tuolla, missä kieli on kiinni ja paha on sieltä rapsuttaa. Tein muuten puolikkaan annoksen ja siitä tuli iso lasillinen smoothieta. Harkitsen smoothien ottamista ruokavalioon, mutta voi olla, että se vie arkiaamuna liikaa aikaa. Sitähän mulla ei todellakaan ole. Mutta huomenna tekaisen kyllä.

Sain eilen töissä ihan yllärinä kukkia duunikaverilta. Olin jeesaillut häntä sairasloman aikana ja siitä kiitokseksi hän toi minulle tämän ihanan kimpun. Tänks vaan, maailman paras deejii!



Olin ajatellut siivota sukkalaatikon tänään, mutta en näköjään saanut sitä aikaiseksi. Tuolta yläkerrasta se mua huutelee. Huudelkoon. En aio vastata.


Olin myös ajatellut aloittaa tänään lenkkeilyn. Jos vaikka rupeaisi aina lauantaisin käymään pitkällä kävely/juoksulenkillä. Jumpat on ti/to/su, joten lauantaisin olisi sopiva hetki lenkkeillä. Arvatkaas onnistuiko tämä suunnitelma. No ei. Lorvi iski, kun oltiin käyty kaupoilla (ostin merinovillaiset polvisukat laskettelua varten) ja nyt alkaa jo Putous. Voi että. Ei ny sit ehtiny.

HYVÄ ANTSKU! ANTSKU VOITTAA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti